פרסומת

איך לשחרר צוואר תפוס עם כרית אורטופדית לכאבי צוואר

אבי קטן, מעסה רפואי  | 23 בינואר 2023 | 08:23

פרסומת מעסה רפואי המנסח כתבה על כאבי צוואר כאבים בצוואר וצוואר תפוס וממליץ על מוצר כרית אורטופדית לכאבי צוואר מבית ספינאלי Spinaly
אישה חווה כאבי צוואר כאבים בצוואר וצוואר תפוס

פרסומת

איך לשחרר צוואר תפוס עם כרית אורטופדית לכאבי צוואר

אבי קטן, מעסה רפואי  | 23 בינואר 2023 | 08:23

פרסומת מעסה רפואי המנסח כתבה על כאבי צוואר כאבים בצוואר וצוואר תפוס וממליץ על מוצר כרית אורטופדית לכאבי צוואר מבית ספינאלי Spinaly
אישה חווה כאבי צוואר כאבים בצוואר וצוואר תפוס

סובלים מכאבי צוואר שמשגעים אתכם? יש לכם לחץ נפשי בגוף בגלל הכאבים? משימות פשוטות הופכות לבלתי נסבלות? המשיכו לקרוא כדי לגלות איך אתם אתם יכולים לטפל בזה באמצעות כרית אורטופדית לצוואר, לגמרי לבדכם מהבית.

הישראלי הממוצע מבלה לפחות 6 שעות ביום מול מסך. על כל ס״מ שאתם מכופפים את הראש, אתם מעמיסים 2 קילו על הצוואר שלכם. עם הראש הממוצע ששוקל 5 קילו, זה יותר מ20 קילו. משקל של ילד בן 6 על הצוואר שלכם שעות כל יום! דמיינו את הנזק שאתם גורמים לצוואר שלכם לאורך השנים.

בואו נודה בזה, לשחרר צוואר תפוס באמצעות כירופרקט או מעסה באופן קבוע זה סיפור יקר שלא כל אחד יכול להרשות לעצמו. בנוסף לכך יש זמני המתנה, נסיעות וכדומה... אז אתם נשארים לסבול מכאבי צוואר וזו לא אשמתכם.

אבל עכשיו יש דרך חדשה. כרית אורטופדית שעוזרת לכם לטפל בצוואר שלכם מהבית באמצעות טכניקה רפואית הכוללת מתיחה, עיסוי והזרמת הדם בצוואר. והחלק הכי טוב? אתם יכולים לעשות אותה בעצמכם מהבית, וזה לוקח רק 3 דקות.

בשנת 1893, נוירולוג רוסי בשם ולדימיר בכטרב הציע את טכניקת המתיחה הצווארית (באנגלית Cervical Traction) לטיפול כאבי צוואר, ושחרור צוואר תפוס. כלומר, מתיחת הצוואר בזווית של 26°.

טיפול בצוואר באמצעות טכניקת מתיחה צווארית לאישה החווה כאבי צוואר כאבים בצוואר וצוואר תפוס

טכניקת מתיחה צווארית - מתיחת הצוואר בזווית של 26 מעלות.

 מטכניקה רפואית בת 130 שנה לכרית אורטופדית לכאבי צוואר

זו הזווית המרווחת בין הדיסקים והחוליות בצוואר. בכך היא מקלה על כאבים ומשחזרת יציבה תקינה. הטכניקה, בת 130 שנה, הייתה זמינה עד עכשיו רק בקליניקות של מטפלים. זה לפחות מה שחשבתי עד שגיליתי על מכשיר הכרית האוטופדית הזו…

חלק קטן ממוצרי הצוואר מספקים את מה שהם מבטיחים. אבל זה לא מספיק למתוח את הצוואר בדרך הרגילה. ופה מגיעה כרית אורטופדית לצוואר Neck Calm של ספינאלי, חברה ישראלית המספקת פתרונות אורטופדיה. איך היא עובדת?

קימור הענן שלה מותח את הצוואר בטכניקת מתיחה הצווארית להקלה על כאבים ושחזור יציבה נכונה. במקביל למתיחה 6 נקודות דיקור לוחצות על 7 נקודות המתח בצוואר שלכם. בדגש על נקודות המתח B10 וGB20.

העיסוי בנקודות האלו מעורר הקלה בצוואר תפוס, מתח, חרדה ועייפות. יש לכך השפעה מרגיעה ומאזנת על מערכת העצבים שלכם, וכל זה תוך כדי שאתם שוכבים ונרגעים על המכשיר.

למדו לעומק על כרית אורטופדית לכאבי צוואר של ספינאלי דרך הסרטון הבא:

איך לשחרר צוואר תפוס עם כרית אורטופדית של ספינאלי?

כשאתם שוכבים עליה, אתם יכולים להזיז את הראש לצדדים, קדימה ואחורה כדי לעסות לעצמכם את הצוואר. התנועה מומלצת גם בגלל העיסוי שהיא מעניקה וגם בזכות הזרמת הדם, דבר הידוע כמקל על כאבים.

הכרית קלה לשימוש: אתם שוכבים, מטפלים ומשחררים. רק בשנת 2022 היא עזרה ליותר מ10,000 ישראלים להקל על כאבי הצוואר שלהם מהבית ב3 דקות ביום.

דמיינו כרית אורטופדית המרגישה כמו מטפל שמותח לכם את הצוואר למנח הנכון שלו. תוך כדי היא לוחצת לכם בנקודות הכואבות, כמו שתקבלו טיפול מכירופרקט ומעסה במקביל מהבית.

לNeck Calm יש 2 צדדי מתיחה. הצד הקמור מעניק יותר תמיכה לראש בעת המתיחה. כובד המתיחה נמוך יותר בזווית הזו. זה הצד המומלץ לאנשים הסובלים מצוואר נוקשה מאוד. הצד הקעור מעניק את המתיחה באופן עצים יותר, לאנשים בעלי טווח תנועה רחב וגמישות בצוואר.

מכשיר להקלה על כאבי צוואר כאבים בצוואר ושחרור צוואר תפוס Neck Calm של ספינאלי Spinaly

רק 3 דקות ביום להקלה על כאבי צוואר

כרית אורטופדית Neck Calm מתאימה לרמת הגמישות שלכם, לא משנה מה. אתם לא זקוקים לדבר נוסף. איך לשחרר צוואר תפוס ב3 שלבים פשוטים?

שלב 1
הניחו את הכרית אורטופדית לצוואר בכל צד שתבחרו, קמור או קעור. על משטח רך או קשה. ככל שהמשטח יותר קשה תהיה יותר השפעה.

שלב 2
הניחו ראשכם על כרית אורטופדית כאשר קשת הצוואר ממוקמת מעליה. לכל אחד מבנה צוואר שונה. עליכם להניח את הכרית מתחת לצוואר כך שתרגיש לכם נוח.

שלב 3
עצמו עיניים והירגעו כך ל3 דקות. מומלץ להוסיף תנועה לטיפול לעיסוי והזרמת הדם. מומלץ לחזור על הטיפול עד 3 פעמים ביום.

מכשיר להקלה על כאבי צוואר כאבים בצוואר ושחרור צוואר תפוס Neck Calm של ספינאלי Spinaly

אם יש לכם כאבי צוואר, תפיסות או אי נוחות, אל תתנו להם למנוע מכם לנהל אורח חיים תקין. אתם לא יכולים ללכת למטפל כל יום. אבל אתם כן יכולים לטפל בעצמכם מהבית עם כרית אורטופדית של ספינאלי, הNeck Calm. היא קלה לשימוש ונשיאה. היא הפכה את הטיפול הייחודי הזה זמין לכל הישראלים, במחיר סביר. השתמשו בה בבית, בעבודה או בכל מקום. 

לקוחה ממליצה על מכשיר להקלה על כאבי צוואר כאבים בצוואר ושחרור צוואר תפוס Neck Calm של ספינאלי Spinaly

״אני שמה על זה את הצוואר כל בוקר וערב, וזה עוזר לי לפתוח ולסיים את היום ברוגע ובכיף. בשבילי זה הרבה מעבר לשחרור כאבים. שאני רגועה ומרוכזת, זה הופך את היום שלי להרבה יותר קל!״ - לימור פלג מכפר יונה.

לקוחה ממליצה על מכשיר להקלה על כאבי צוואר כאבים בצוואר ושחרור צוואר תפוס Neck Calm של ספינאלי Spinaly

״הNeck Calm נותן לי מתיחה מדהימה בצוואר. יש לו נקודות שלוחצות בגב הצוואר שלי, זה מרגיש כמו עיסוי! אחרי חודשיים שאני משתמשת בזה הצוואר שלי מרגיש הרבה יותר טוב! אני ממליצה על זה בחום.״ -מורן פרג מראשון לציון.

לקוחה ממליצה על מכשיר להקלה על כאבי צוואר כאבים בצוואר ושחרור צוואר תפוס Neck Calm של ספינאלי Spinaly

״היציבה שלי השתפרה, אני זקופה יותר.. אני אפילו מרגישה גבוהה יותר אם זה נשמע הגיוני. ואני מרגישה מצויין שאני יודעת שאפילו שאני מבלה מול מסך הרבה, יש לי כלי שאני יכולה להשתמש בו כדי לטפל בעצמי ולדאוג לבריאות שלי.״ - עליזה דרעי מתל אביב

מסקנה: האם כדאי לקנות כרית אורטופדית Neck Calm?

אתם רוצים לטפל בכאבי הצוואר שלכם? אתם לא רוצים לשלם הון תועפות על טיפולים? אז כן. Neck Calm הוא הדרך הטובה והבטוחה ביותר לטפל בצוואר שלכם באמצעות מתיחת הצוואר עם טכניקת מתיחה צווארית, עיסוי הצוואר והזרמת הדם באזור.

לקוחות המזמינים היום יהנו מ-30 ימי ניסיון ללא סיכון. הבטחה לתוצאות או החזר כספי בכפוף לתקנון האתר. עקב הביקוש הגדול, ספינאלי ייבאו את מכשיר הNeck Calm לארץ. הם מציעים אותו במחיר השקה חד פעמי בישראל.

מכשיר להקלה על כאבי צוואר כאבים בצוואר ושחרור צוואר תפוס Neck Calm של ספינאלי Spinaly

ההצעה שלהם למחיר ההשקה ו-30 ימי ניסיון תקפים עד שהמלאי נגמר. לכן המלאי אוזל מהר והוא עלול להסתיים בכל רגע. אם אתם רוצים להרוויח מההצעה הזו בענק, תפעלו עכשיו. בצעו את השלבים הבאים:

שלב 1: לחצו על הכפתור למטה עכשיו ובקרו באתר ספינאלי. הזמינו את הNeck Calm במחיר ההשקה ל-30 ימי ניסיון.

שלב 2: בתוך מס׳ ימים המכשיר שלכם יגיע לפתח ביתכם. שכבו עליו לפי ההוראות, נשמו והירגעו להקלה מהירה וטיפול יעיל.

שלב 3: חזרו על טיפול בין פעם לשלוש פעמים ביום כל יום, להקלה מתמשכת, תמיכה והתאוששות. (זה כ״כ מרגיע, שיש סיכוי שתירדמו בזמן הטיפול על המכשיר).

טיפ שימושי: אם מישהו שאתם מכירים או אוהבים סובל מכאבי צוואר… תנו לו את המכשיר בתור מתנה שהוא יאהב. המתנה של שיכוך כאבים, שלווה וחופש.

*עדכון חשוב: מאז פרסום המאמר, ספינאלי מדווחים שהביקוש מעולם לא היה גבוה יותר.

המלאי אוזל מהר ועלול להסתיים בכל רגע. מהרו לנצל את ההצעה שלהם ללא דיחוי.

זוהי פרסומת ולא מאמר חדשות, בלוג או עדכון ממשי להגנת הצרכן. מוצר זה אינו מיועד לאבחן, לטפל, לרפא או למנוע כל מחלה. ייתכן שהתוצאות לא יהיו אופייניות.

ביקורות או המלצות עשויות להיות בדיוניות. מידע זה אינו מהווה ייעוץ רפואי ואין להסתמך עליו ככזה. התייעץ עם הרופא שלך לפני שתשנה את המשטר הרפואי הרגיל שלך.

הסיפור המתואר באתר זה והאדם המתואר בסיפור אינם חדשות אמיתיות. במקום זאת, הסיפור הזה מבוסס על התוצאות שכמה אנשים שהשתמשו במוצרים אלה השיגו. התוצאות המתוארות בסיפור ובתגובות הן אילוסטרטיביות, וייתכן שאינן התוצאות שתשיגו עם מוצר זה.

עמוד זה עשוי לקבל עמלה עבור קליקים על או רכישה של מוצרים המופיעים באתר זה.
מדיניות פרטיות