פרסומת

איך לשחרר צוואר תפוס בשינה? כרית אורטופדית לכאבי צוואר בשינה

אבי קטן, מעסה רפואי  | 2 בפברואר 2023 | 09:27

פרסומת מעסה רפואי המנסח כתבה על כאבי צוואר כאבים בצוואר וצוואר תפוס בזמן שינה וממליץ על מוצר כרית אורטופדית לכאבי צוואר מבית ספינאלי Spinaly
נשים חוות כאבי צוואר וגב תחתון תפוס כאבים בעצם הזנב וצוואר תפוס כאבים בצוואר

פרסומת

איך לשחרר צוואר תפוס בשינה? כרית אורטופדית לכאבי צוואר בשינה

אבי קטן, מעסה רפואי  | 2 בפברואר 2023 | 09:27

פרסומת מעסה רפואי המנסח כתבה על כאבי צוואר כאבים בצוואר וצוואר תפוס בזמן שינה וממליץ על מוצר כרית אורטופדית לכאבי צוואר מבית ספינאלי Spinaly
נשים חוות כאבי צוואר וגב תחתון תפוס כאבים בעצם הזנב וצוואר תפוס כאבים בצוואר

התעוררתם באמצע הלילה מכאבי צוואר שמשגעים אתכם? יש לכם לחץ נפשי בגוף בגלל הכאבים והעייפות? להיכנס למיטה בסוף יום הפכה מחוויה נעימה לבלתי נסבלת? המשיכו לקרוא כדי לגלות איך לשחרר צוואר תפוס בשינה עם כרית אורטופדית לצוואר המיועדת להקלה על כאבים בזמן שינה.

מומחי שינה ופרופסורים לנוירולוגיה יספרו לכם מנסיונם האישי: תנוחת השינה שלנו היא גורם המפתח שאנחנו מזניחים. והיא קריטית, במיוחד לאדם הסובל מכאבים שמשאירים אותו ער בלילה.

חשבו רגע על צורת הגוף שלכם, ועל כרית השינה שאתם ישנים איתה כרגע. המבנה שלה תומך בגוף שלכם? ברוב המקרים, הוא לא. כריות שינה רגילות לא בנויות לתמוך בגוף שלכם. אתם גורמים נזק לצוואר ולגב שלכם בלי שאתם יודעים.

אנחנו מבינים שחשוב לשמור על יציבה נכונה בשעות הערות שלנו. ורוב הרופאים לא יגידו לכם את זה: שמירה על יציבה נכונה בזמן השינה חשובה אפילו יותר, כי זה הזמן לגוף שלכם להחלים ולהתאושש. לא חשבתי על מנח עמוד השדרה שלנו בלילה, עד שניסיתי את כרית אורטופדית לכאבי צוואר.

כרית הDeep Sleep היא כרית אורטופדית ייחודית העשויה ויסקו ובעלת צורה ארגונומית. אם אתם מעוניינים לצפות בסרטון הדרכה מלא, תוכלו לעשות זאת בלחיצה על הסרטון הבא:

כרית אורטופדית לצוואר מעניקה שינה משנת חיים

איך לשחרר צוואר תפוס באמצעות ויסקו? אולי שמעתם עליו בעבר, אבל האם הוא יכול לשפר את איכות השינה שלכם? חקרתי את הנושא והגעתי לכרית אורטופדית Deep Sleep של חברת ספינאלי באינטרנט. ככה היא עובדת:

הננו קצף זיכרון מתאים את עצמו לגוף שלכם. הוא עושה זאת בתגובה לחום, לחץ ופיזור המשקל שלכם על הכרית. הם עיצבו את כרית אורטופדית כדי שתתאים למבנה גוף האדם. היא מעניקה לכם שינת לילה עמוקה והקלה על כאבי צוואר.

הרי החיבוק הצדדיים בזווית 61° מחבקים את הכתפיים שלכם, ולא משאירים לצוואר שלכם מקום לחוסר יישור. דבר המסייע בהפחתת כאבי צוואר.

בין אם אתם ישנים על הצד, הגב, הבטן - או שילוב שלהם… העיצוב הייחודי של הכרית תומך בכל תנוחת שינה. תוכלו להתהפך כל הלילה על הבטן, על הצד ועל הגב בלי לחשוש וללא כאבי צוואר.

כרית אורטופדית לכאבי צוואר Deep Sleep של ספינאלי להקלה על כאבי צוואר וכאבים בצוואר בזמן שינה

לא רק כרית אורטופדית לצוואר. גם מונעת נחירות

אם אתם ישנים על הצד, הניחו את הראש על אחד מהרי החיבוק בצידי הכרית. אם אתם ישנים על הגב, הניחו את הראש על שקע החלומות במרכז הכרית. אם אתם ישנים על הבטן, יש יותר סיכויים שתסבלו מכאבי צוואר ולכן אתם זקוקים ליותר תמיכה מהרגיל. שקע החלומות של כרית אורטופדית תומך בראש שלכם. בזמן שקווי המתאר של הרי החיבוק מספקים מקום מנוחה נוח לידיים.

מחקרים מדעיים מוכיחים: אם אתם נושמים דרך הפה בלילה, אתם בסיכון גבוה להפרעות שינה כמו נחירות ודום נשימה המובילים לעייפות בשעות היום. שקע החלומות במרכז כרית אורטופדית בזווית 70° מרחיב את קנה הנשימה שלכם. הוא פותח לכם נתיב נשימה ללא הפרעה. כך תמנעו נחירות ודום נשימה לאורך כל הלילה.

כרית אורטופדית לכאבי צוואר Deep Sleep של ספינאלי להקלה על כאבי צוואר וכאבים בצוואר בזמן שינה

אם יש לכם כאבי צוואר בשינה או במהלך היום, או שאתם סובלים מתפיסות או אי נוחות, אל תתנו להם למנוע מכם לנהל אורח חיים תקין. אתם יכולים לתת לגוף את מה שהוא צריך מהבית עם כרית אורטופדית Deep Sleep.

חוץ מזה, מכירים את זה שהכרית שלכם נהיית צהובה מתחת לציפית? חשבתם פעם על מה כרית סטנדרטית עושה לעור הפנים שלכם? ציפית בלבד לא מספיקה כדי למנוע הצטברות חיידקים הגורמים לפצעונים, קמטים ועוד דברים שאתם לא רוצים על עור הפנים שלכם.

לכן לכרית אורטופדית  יש כיסוי נשלף ניתן לכביסה במכונה, כבסו את הכיסוי שלה במכונה על קור, והיא תרגיש כמו כרית חדשה אחרי כל כביסה. היא קומפקטית ומתאימה לנסיעות, אתם יכולים לגלגל אותה ולקחת אותה אתכם לכל מקום.

לקוחות ממליצים על כרית אורטופדית לכאבי צוואר Deep Sleep של ספינאלי להקלה על כאבי צוואר וכאבים בצוואר בזמן שינה

״אני לא יודעת איך חיינו בלי הכרית הזו עד שהתחלתי להשתמש בה. מהרגע הראשון ששמתי עליה את הראש הבנתי מה פספתי כל הזמן הזה. ומאז אני ישנה מצויין.״ - זיו בן גיגי מראשון לציון.

לקוחה ממליצה על כרית אורטופדית לכאבי צוואר Deep Sleep של ספינאלי להקלה על כאבי צוואר וכאבים בצוואר בזמן שינה

״הרגע שאני הכי מחכה לו ביום הוא הרגע שבו אני עולה על הפיג׳מה שלי ושמה את הראש על הכרית הזו. היא עוזרת לי לפתוח ולסיים את היום ברוגע ובכיף. בשבילי זה הרבה מעבר לשחרור כאבים. שאני רגועה ומרוכזת, זה הופך את היום שלי להרבה יותר קל!״ - לימור פלג מכפר יונה.

לקוח ממליץ על כרית אורטופדית לכאבי צוואר Deep Sleep של ספינאלי להקלה על כאבי צוואר וכאבים בצוואר בזמן שינה

״בתור מתאמן ומפתח גוף 7 שנים, לכל בנאדם שמתקשה עם בעיות בעמוד השדרה או רוצה למנוע אותן בעתיד, אני חד משמעית ממליץ על המוצרים של ספינאלי. תודה שפקחתם לי את העיניים.״ - בר פחימה, מומחה תזונת ספורט וכושר גופני.

מסקנה: האם כדאי לקנות כרית אורטופדית לכאבי צוואר?

אתם רוצים להפחית כאבי צוואר ולישון טוב יותר בלילה? אתם לא רוצים לשלם הון תועפות על טיפולים? אז כן. כרית אורטופדית לכאבי צוואר Deep Sleep היא דרך טובה ובטוחה ביותר להקל על כאבי הצוואר בצוואר באמצעות מנח שינה נכון ותמיכה בגוף לאורך כל הלילה.

לקוחות המזמינים היום יהנו מ-30 לילות ניסיון ללא סיכון. הבטחה לתוצאות או החזר כספי בכפוף לתקנון האתר. עקב הביקוש הגדול, ספינאלי ייבאו את כרית הDeep Sleep לארץ. הם מציעים אותה במחיר השקה חד פעמי בישראל.

כרית אורטופדית לכאבי צוואר Deep Sleep של ספינאלי להקלה על כאבי צוואר וכאבים בצוואר בזמן שינה

ההצעה שלהם למחיר ההשקה ו-30 לילות ניסיון תקפים עד שהמלאי נגמר. לכן המלאי אוזל מהר והוא עלול להסתיים בכל רגע. אם אתם רוצים להרוויח מההצעה הזו בענק, תפעלו עכשיו. בצעו את השלבים הבאים:

שלב 1: לחצו על הכפתור למטה עכשיו ובקרו באתר ספינאלי. הזמינו את הDeep Sleep במחיר ההשקה ל-30 לילות ניסיון.

שלב 2: בתוך מס׳ ימים הכרית שלכם תגיע לפתח ביתכם. השתמשו בה לפי ההוראות, נשמו והירדמו לשינת לילה נטולת כאבים.

שלב 3: התמידו בשימוש בכרית כל לילה למס׳ שבועות להקלה מתמשכת, תמיכה והתאוששות.

טיפ שימושי: אם מישהו שאתם מכירים או אוהבים סובל מכאבי צוואר… תנו לו את הכרית בתור מתנה שהוא יאהב. המתנה של שינה מרגיעה ונטולת כאבים.

*עדכון חשוב: מאז פרסום המאמר, ספינאלי מדווחים שהביקוש מעולם לא היה גבוה יותר.

המלאי אוזל מהר ועלול להסתיים בכל רגע. מהרו לנצל את ההצעה שלהם ללא דיחוי.

זוהי פרסומת ולא מאמר חדשות, בלוג או עדכון ממשי להגנת הצרכן. מוצר זה אינו מיועד לאבחן, לטפל, לרפא או למנוע כל מחלה. ייתכן שהתוצאות לא יהיו אופייניות.

ביקורות או המלצות עשויות להיות בדיוניות. מידע זה אינו מהווה ייעוץ רפואי ואין להסתמך עליו ככזה. התייעץ עם הרופא שלך לפני שתשנה את המשטר הרפואי הרגיל שלך.

הסיפור המתואר באתר זה והאדם המתואר בסיפור אינם חדשות אמיתיות. במקום זאת, הסיפור הזה מבוסס על התוצאות שכמה אנשים שהשתמשו במוצרים אלה השיגו. התוצאות המתוארות בסיפור ובתגובות הן אילוסטרטיביות, וייתכן שאינן התוצאות שתשיגו עם מוצר זה.

עמוד זה עשוי לקבל עמלה עבור קליקים על או רכישה של מוצרים המופיעים באתר זה.
מדיניות פרטיות