פרסומת

גב תחתון תפוס? הכירו: כרית אורטופדית לכאבים בעצם הזנב

אבי קטן, מעסה רפואי  | 27 בינואר 2023 | 09:52

פרסומת מעסה רפואי המנסח כתבה על כאבי גב תחתון גב תחתון תפוס וכאבים בעצם הזנב וממליץ על מוצר מבית ספינאלי Spinaly
גבר חווה כאבי גב תחתון גב תחתון תפוס וכאבים בעצם הזנב

פרסומת

גב תחתון תפוס? הכירו: כרית אורטופדית לכאבים בעצם הזנב

אבי קטן, מעסה רפואי  | 27 בינואר 2023 | 09:52

פרסומת מעסה רפואי המנסח כתבה על כאבי גב תחתון גב תחתון תפוס וכאבים בעצם הזנב וממליץ על מוצר מבית ספינאלי Spinaly
גבר חווה כאבי גב תחתון גב תחתון תפוס וכאבים בעצם הזנב

חווים גב תחתון תפוס? אולי כאבי גב אמצעי שמשגעים אתכם? יש לכם לחץ נפשי בגוף בגלל הכאבים? המשיכו לקרוא כדי לגלות איך אתם אתם יכולים לטפל בזה באמצעות כרית אורטופדית לכאבים בעצם הזנב.

הישראלי הממוצע מבלה לפחות 6 שעות ביום מול מסך. בישיבה אתם מעמיסים על עמוד השדרה 150% יותר משקל מאשר בעמידה! דמיינו את הנזק שאתם גורמים לגב שלכם לאורך השנים.

בואו נודה בזה, טיפול בגב תחתון תפוס או כאבי גב אמצעי דרך כירופרקט או מעסה באופן קבוע זה סיפור יקר שלא כל אחד יכול להרשות לעצמו. בנוסף לכך יש זמני המתנה, נסיעות וכדומה... אז אתם נשארים לסבול מכאבים וזו לא אשמתכם.

אבל עכשיו יש דרך חדשה. כרית אורטופדית המפחיתה כאבים בעצם הזנב כדי לטפל בגב שלכם מהבית. שחררו גב תחתון תפוס באמצעות טכניקה רפואית הכוללת מתיחה, עיסוי והזרמת הדם בגב. אתם יכולים לעשות אותה בעצמכם מהבית ב-3 דקות בלבד לטיפול.

בשנת 1950, רופא בריטי בשם ג'יימס סיריאקס המכונה בשם ״אבי הרפואה האורטופדית״ הפך את טכניקת המתיחה המותנית (באנגלית Lumbar Traction) לפופולרית לטיפול גב תחתון תפוס והקלת כאבי גב תחתון. כלומר מתיחת הגב התחתון בזווית של 26°.

עיסוי הגב להקלת כאבי גב תחתון גב תחתון תפוס וכאבים בעצם הזנב

עיסוי הגב על בסיס קבוע. יעיל אך צובר עלויות.

מטכניקה רפואית בת 70 שנה עד כרית אורטופדית להקלת גב תחתון תפוס

זו הזווית המרווחת בין הדיסקים והחוליות בגב. בכך היא מקלה על גב תחתון תפוס ועל כאבי גב אמצעי. בנוסף לכך היא משחזרת יציבה תקינה. הטכניקה, בת מעל 70 שנה, הייתה זמינה עד עכשיו רק בקליניקות של מטפלים. זה לפחות מה שחשבתי עד שגיליתי על כרית אורטופדית לגב הזו…

חלק קטן ממוצרי הגב מספקים את מה שהם מבטיחים. אבל זה לא מספיק למתוח את הגב בדרך הרגילה כדי להפחית גב תחתון תפוס. ופה מגיעה כרית אורטופדית לכאבים בעצם הזנב Back Calm של ספינאלי, חברה ישראלית המספקת פתרונות אורטופדיה. איך היא עובדת?

קימור הענן שלה מותח את הגב התחתון בטכניקת מתיחה המותנית להקלה על כאבים ושחזור יציבה נכונה. במקביל למתיחה 10 נקודות דיקור לוחצות על 4 נקודות המתח בגב שלכם. בדגש על נקודות המתח B23 וB47.

העיסוי בנקודות האלו מעורר הקלה בגב תחתון תפוס, כאבים בעצם הזנב, כאבי גב אמצעי, ואפילו מתח ועייפות! יש לטיפול השפעה מרגיעה ומאזנת על מערכת העצבים שלכם, וכל זה תוך כדי שאתם שוכבים ונרגעים על הכרית.

אם ברצונכם ללמוד עוד על כרית אורטופדית Back Calm צפו בסרטון ההדרכה המלא:

טיפול כאבים בעצב הזנב או גב תחתון תפוס מהבית

כשאתם שוכבים על כרית אורטופדית Back Calm אתם יכולים להזיז את הרגליים לצדדים כדי לעסות גב תחתון תפוס. התנועה מומלצת גם בגלל העיסוי שהיא מעניקה וגם בזכות הזרמת הדם, דבר הידוע כמקל על כאבי גב אמצעי וכאבי גב תחתון.

הכרית קלה לשימוש: אתם שוכבים, מטפלים ומשחררים. רק בשנת 2022 היא עזר ליותר מ10,000 ישראלים להקל על כאבי גב אמצעי וכאבי גב תחתון שהם חוו, והם עשו זאת מנוחות הבית ב3 דקות לטיפול בלבד.

דמיינו כרית אורטופדית המשמשת אתכם כמו מטפל שתומך בגב שלכם חזרה למנח הנכון שלו. תוך כדי היא לוחצת לכם בנקודות הכואבות ועוזרת בהקלת גב תחתון תפוס, כמו שתקבלו טיפול מכירופרקט ומעסה במקביל מהבית.

הקלה על כאבי גב תחתון וגב תחתון תפוס עם מכשיר הגב של ספינאלי Spinaly Back Calm

רק 3 דקות ביום להקלה על כאבים

כרית אורטופדית Back Calm מתאימה לרמת הגמישות שלכם, לא משנה מה. אתם לא זקוקים לדבר נוסף. איך תשתמש בה ב3 שלבים פשוטים?

שלב 1
הניחו כרית אורטופדית זו בכל צד שתבחרו על משטח רך או קשה. ככל שהמשטח יותר קשה תהיה יותר השפעה.

שלב 2
שכבו על כרית אורטופדית Back Calm כאשר חגורת המותניים ממוקמת מעל המכשיר. לכל אחד מבנה עמוד שדרה שונה. עליכם להניח את המכשיר מתחת לאזור המותניים והישבן כך שירגיש לכם נוח.

שלב 3
עצמו עיניים והירגעו כך ל3 דקות. הרגישו איך כרית אורטופדית זו מקלה על כאבים בעצם הזנב וגב תחתון תפוס. מומלץ להוסיף תנועה לטיפול לעיסוי והזרמת הדם. מומלץ לחזור על הטיפול עד 3 פעמים ביום.

הקלה על כאבי גב תחתון וגב תחתון תפוס עם מכשיר הגב של ספינאלי Spinaly Back Calm

אם אתם סובלים מכאבי גב תחתון, גב תחתון תפוס או באופן כללי תפיסות ואי נוחות, אל תתנו להם למנוע מכם לנהל אורח חיים תקין. אתם לא יכולים ללכת למטפל כל יום. אבל אתם כן יכולים לטפל בעצמכם מהבית עם כרית אורטופדית Back Calm. היא קלה לשימוש ונשיאה. היא הפכה את הטיפול הייחודי הזה זמין לכל הישראלים, במחיר סביר. השתמשו בה להקלת כאבי גב אמצעי בבית, בעבודה או בכל מקום. 

לקוחה ממליצה על מכשיר הגב Back Calm של ספינאלי Spinaly המספק הקלה על כאבי גב תחתון וגב תחתון תפוס

״אני שמה על זה את הגב כל בוקר וערב, וזה עוזר לי לפתוח ולסיים את היום ברוגע ובכיף. בשבילי זה הרבה מעבר לשחרור כאבים. שאני רגועה ומרוכזת, זה הופך את היום שלי להרבה יותר קל!״ - לימור פלג מכפר יונה.

לקוח ממליץ על מכשיר הגב Back Calm של ספינאלי Spinaly המספק הקלה על כאבי גב תחתון וגב תחתון תפוס

״אני נשכב על הBack Calm ונרגע לחמש, עשר דקות... תלוי איך אני מרגיש. ואז אני מרגיש את המתח והכאב מתחילים לאט לאט להיעלם.״ - עידן ג׳רסי מקריית גת.

לקוח ממליץ על מכשיר הגב Back Calm של ספינאלי Spinaly המספק הקלה על כאבי גב תחתון וגב תחתון תפוס

״בתור מתאמן ומפתח גוף 7 שנים, לכל בנאדם שמתקשה עם בעיות בעמוד השדרה או רוצה למנוע אותן בעתיד, אני חד משמעית ממליץ על המוצרים של ספינאלי. תודה שפקחתם לי את העיניים.״ - בר פחימה, מומחה תזונת ספורט וכושר גופני.

האם כדאי לקנות כרית אורטופדית לגב תחתון תפוס Back Calm?

אתם רוצים לטפל בגב תחתון תפוס או כאבי גב תחתון שלכם? אתם לא רוצים לשלם הון תועפות על טיפולים? אז כן. Back Calm זו הדרך הטובה והבטוחה ביותר לטפל בגב שלכם באמצעות מתיחת הגב עם טכניקת מתיחה מותנית, עיסוי הגב התחתון והזרמת הדם באזור.

לקוחות המזמינים היום יהנו מ-30 ימי ניסיון ללא סיכון. הבטחה לתוצאות או החזר כספי בכפוף לתקנון האתר. עקב הביקוש הגדול, ספינאלי ייבאו את כרית הBack Calm לארץ. הם מציעים אותו במחיר השקה חד פעמי בישראל.

הקלה על כאבי גב תחתון וגב תחתון תפוס עם מכשיר הגב של ספינאלי Spinaly Back Calm

ההצעה שלהם למחיר ההשקה ו-30 ימי ניסיון תקפים עד שהמלאי נגמר. לכן המלאי אוזל מהר והוא עלול להסתיים בכל רגע. אם אתם רוצים להרוויח מההצעה הזו בענק, תפעלו עכשיו. בצעו את השלבים הבאים:

שלב 1: לחצו על הכפתור למטה עכשיו ובקרו באתר ספינאלי. הזמינו כרית אורטופדית Back Calm במחיר ההשקה ל-30 ימי ניסיון.

שלב 2: בתוך מס׳ ימים הכרית שלכם תגיע לפתח ביתכם. שכבו עליה לפי ההוראות, נשמו והירגעו להקלה מהירה וטיפול יעיל.

שלב 3: חזרו על טיפול בין פעם לשלוש פעמים ביום כל יום, להקלה מתמשכת, תמיכה והתאוששות. (זה כ״כ מרגיע, שיש סיכוי שתירדמו בזמן הטיפול על כרית אורטופדית זו).

טיפ שימושי: אם מישהו שאתם מכירים או אוהבים סובל מגב תחתון תפוס או כאבים בעצם הזנב… תנו לו את הכרית בתור מתנה שהוא יאהב. המתנה של שיכוך כאבים, שלווה וחופש.

*עדכון חשוב: מאז פרסום המאמר, ספינאלי מדווחים שהביקוש מעולם לא היה גבוה יותר.

המלאי אוזל מהר ועלול להסתיים בכל רגע. מהרו לנצל את ההצעה שלהם ללא דיחוי.

זוהי פרסומת ולא מאמר חדשות, בלוג או עדכון ממשי להגנת הצרכן. מוצר זה אינו מיועד לאבחן, לטפל, לרפא או למנוע כל מחלה. ייתכן שהתוצאות לא יהיו אופייניות.

ביקורות או המלצות עשויות להיות בדיוניות. מידע זה אינו מהווה ייעוץ רפואי ואין להסתמך עליו ככזה. התייעץ עם הרופא שלך לפני שתשנה את המשטר הרפואי הרגיל שלך.

הסיפור המתואר באתר זה והאדם המתואר בסיפור אינם חדשות אמיתיות. במקום זאת, הסיפור הזה מבוסס על התוצאות שכמה אנשים שהשתמשו במוצרים אלה השיגו. התוצאות המתוארות בסיפור ובתגובות הן אילוסטרטיביות, וייתכן שאינן התוצאות שתשיגו עם מוצר זה.

עמוד זה עשוי לקבל עמלה עבור קליקים על או רכישה של מוצרים המופיעים באתר זה.
מדיניות פרטיות