30 ימי ניסיון ושנתיים אחריות
30 ימי ניסיון
עלויות משלוח המוצרים למרכז המשלוחים של האתר יחולו על הרוכש. החזר אינו כולל דמי משלוח.
שנתיים אחריות
נא לשמור עותק של אישור ההזמנה שלך וחשבונית מס קבלה כהוכחה לקנייה. תצטרכו אותם כדי לפתוח בפנייה.
בלעדיהם, אנו שומרים לעצמנו את הזכות לדחות כל טענה במסגרת אחריות זו. כמו כן, שימו לב שהאחריות היא לטובת הרוכש המקורי בלבד. היא אינה ניתנת להעברה במכירה חוזרת.
מה האחריות מכסה?
מה האחריות לא מכסה?
שימוש חריג.
התעללות פיזית או נזק למוצר.
כוויות, חתכים, קרעים, נזקי נוזלים או כתמים.
עובש, לכלוך, כתמים או ריחות הנובעים מטיפול לקוי במוצרים.
כל טענה שתוגש שלא לטובת הרוכש המקורי.
כל מוצר (בין אם מיוצר על ידי ספינאלי ובין אם לא) הנמכר על ידי משווק שאינו ספינאלי.
מתי מסתיימת האחריות?
כדי לממש אחריות זו, אנא שלחו:
2. הוכחת קנייה (כגון מספר ההזמנה שלך, תצלום אישור הזמנה או חשבונית מס קבלה) אלינו בכתובת hi@spinaly.co.il.
לפי שיקול דעתנו הבלעדי, אנו שומרים לעצמנו את הזכות לדרוש תמונות. כמו כן מידע נוסף לפני קבלת טענה מסוימת במסגרת אחריות זו.
מה אנחנו עושים כשאנחנו מקבלים את כל זה ממך?
כאשר קיבלנו את הראיות הדרושות לנו, נחליט אם האחריות מכסה את פנייתך או לא.
אם קבענו כי האחריות מכסה את פנייתך, נשלח אליך מוצר חדשה בחזרה.
מה אם אני רוצה החזר?
ליצירת קשר
hi@spinaly.co.il
וואטסאפ 055-720-2762