שנה אחריות

אנו גאים להציע אחריות לשנה על המוצרים שלנו מכיוון שהם עומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר בשוק.

נא לשמור עותק של אישור ההזמנה שלך וחשבונית מס קבלה כהוכחה לקנייה. תצטרכו אותם כדי לפתוח בפנייה.

בלעדיהם, אנו שומרים לעצמנו את הזכות לדחות כל טענה במסגרת אחריות זו. כמו כן, שימו לב שהאחריות היא לטובת הרוכש המקורי בלבד. היא אינה ניתנת להעברה במכירה חוזרת.

מה האחריות מכסה

אחריות זו מכסה כל נזק מהותי למוצרים שנגרם בשימוש נכון. המוצרים צריכים לשמור על צורתם הטבעית במסגרת הזמן של האחריות. המשמעות היא שאנו מכסים כל קווי מתאר או טביעות גוף חמורות המוטבעות על המוצרים.

מה האחריות לא מכסה

העדפת נוחות, שימוש חריג, התעללות פיזית או נזק למוצר, חתכים, קרעים, נזקי נוזלים או כתמים, עובש, לכלוך, כתמים או ריחות הנובעים מטיפול לקוי במוצרים.

כל טענה שתוגש שלא לטובת הרוכש המקורי. כל מוצר (בין אם מיוצר על ידי ספינאלי ובין אם לא) הנמכר על ידי משווק שאינו ספינאלי.

מתי מסיימת האחריות

האחריות מסתיימת לאחר שנה מיום תאריך המסירה של החבילה שלך.

הליך מימוש האחריות

1. תיאור קצר בכתב ותמונה של הבעיה או המצב שלדעתך מהווה פגם.
2. הוכחת קנייה (כגון מספר ההזמנה שלך, תצלום אישור הזמנה או חשבונית מס קבלה) אלינו בכתובת hi@spinaly.co.il.

לפי שיקול דעתנו הבלעדי, אנו שומרים לעצמנו את הזכות לדרוש תמונות. כמו כן מידע נוסף לפני קבלת טענה מסוימת במסגרת אחריות זו.

מה אנו עושים עם המידע ששלחת

אנחנו נבדוק כל ראיה שנקבל על מימוש האחריות. כאשר קיבלנו את הראיות הדרושות לנו, נחליט אם האחריות מכסה את פנייתך או לא. אם קבענו כי האחריות מכסה את פנייתך, נשלח אליך מוצר חדש.

החזרים

אחריות זו אינה מעניקה לך את הזכות לקבל החזר. האחריות מכסה רק החלפה למותר צקין בעבור המוצר המקורי אותו רכשת במידה ויש פה פגם אשר מכוסה במסגרת האחריות.