שנה אחריות
אנו מעניקים אחריות לשנה על כלל מוצרינו.לצורך מימוש האחריות, יש לשמור את אישור ההזמנה ואת חשבונית מס הקבלה כהוכחת רכישה. לא נוכל לטפל בפנייה בלעדיהם. האחריות חלה אך ורק על הרוכשים המקוריים ואינה ניתנת להעברה או מכירה חוזרת. אנו שומרים לעצמנו את הזכות לדחות כל טענה שאינה עומדת בתנאים אלה.
מה האחריות מכסה
האחריות מכסה נזקים מהותיים שנגרמו כתוצאה משימוש תקין בלבד. בין היתר, היא כוללת עיוותים חריגים, קווי מתאר או טביעות גוף משמעותיות שאינם חוזרים לצורתם המקורית במהלך תקופת האחריות.
מה האחריות לא מכסה
האחריות אינה חלה על העדפות נוחות, שימוש לא סביר או התעללות פיזית, קרעים, חתכים, נזקי נוזלים, כתמים, עובש, לכלוך או ריחות שנגרמו כתוצאה מטיפול לקוי במוצר. כמו כן, היא אינה תקפה לפניות שאינן מוגשות על ידי הרוכשים המקוריים, או עבור מוצרים שנרכשו ממשווק שאינו מורשה מטעם ספינאלי.
מתי מסיימת האחריות
האחריות תקפה למשך שנה אחת ממועד מסירת המוצר ללקוח.
הליך מימוש האחריות
כדי להגיש בקשה למימוש אחריות, יש לשלוח לכתובת hi@spinaly.co.il תיאור קצר בכתב ותמונה ברורה של הפגם או הבעיה, בצירוף הוכחת רכישה כגון מספר ההזמנה, אישור ההזמנה או חשבונית מס קבלה. לפי שיקול דעתנו הבלעדי, אנו רשאים לבקש תמונות נוספות או מידע נוסף לפני שנבחן את הבקשה.
מה אנו עושים עם המידע ששלחת
לאחר קבלת כלל הנתונים, נבחן את הבקשה ונחליט אם היא עומדת בתנאי האחריות. אם נקבע כי הפגם מכוסה במסגרת האחריות – נשלח אליכם מוצר חלופי תקין במקום המוצר הפגום.
החזרים
האחריות אינה כוללת החזר כספי. היא מקנה אך ורק החלפה של המוצר הפגום במוצר תקין מאותו סוג ודגם.