איך אתם ישנים? על הצד, על הגב או הבטן?

האם אתם ישנים בתנוחה הנכונה ביותר לגב שלכם?

ההמלצה שלנו: על הצד

תנוחת השינה הטובה ביותר היא שינה על הצד כאשר הברכיים כפופות. כרית שינה אורטופדית לצוואר תועיל ותפחית לחצים הנוצרים במהלך השינה על חוליות הגב.

מה לגבי מי שישן על הגב?

לא משנה באיזה מנח אתם ישנים, חשוב שתישנו על כרית איכותית לשינה.
את כרית השינה עליכם לבחור בקפידה ולוודא כי היא מתאימה לתנוחת השינה העיקרית שלכם, למידות ולהעדפות שלכם.לאנשים הישנים על הצד יתאימו כריות גבוהות יחסית לעומת אנשים הישנים על הגב הזקוקים לכרית שינה נמוכה.

שינת צד והחשיבות של כרית שינה אורטופדית

אם אתם ישנים על הבטן זה דבר שחובה לדעת

שינה על הבטן אינה מומלצת מאחר ומדובר בתנוחה שלא תומכת בקימורים הטבעיים של עמוד השדרה, הצוואר מסובב ולכן מופעל עליו עומס, ובשינה על הבטן נוצר עומס על החוליות בגב. אם אתם עדיין ישנים על הבטן, חשוב לשמור על קו הצוואר ישר עם קו עמוד השדרה. כרית לשינה על הצד או כרית שינה אורטופדית לצוואר פחות יתאימו במקרה הזה. תוכלו להשתמש בכרית שינה נמוכה או לא להשתמש בכרית שינה בכלל. מומלץ להניח כרית נוספת תחת הירכיים כדי ליצור קימור בעמוד השדרה.

כרית שינה אורטופדית לכאבי צוואר Deep Sleep של ספינאלי Spinaly

כרית הDeep Sleep: כרית שינה אורטופדית לצוואר

כרית איכותית לשינה שמתאימה לשינה על הצד ועל הגב. הכרית מעניקה מנח עמוד שדרה תקין בשינה. כך היא שומרת עליכם מכאבי צוואר, גב וכתפיים. היא משתנה בהתאם לצורת גופכם לשינת לילה איכותית ועמוקה. היא מתאימה את עצמה בהתאם לצורת הגוף שלכם בתגובה לחום, לחץ ולפיזור משקל הגוף שלכם עליה. כך היא מעניקה לכם שינת לילה מדהימה.

השקע במרכז הכרית תומך בצוואר ובראש שלכם בשינה על הגב. הכתפיים שלכם יישארו באותו קו והקימור הטבעי של הצוואר שלכם יישמר במהלך הלילה. הDeep Sleep מושלמת גם בתור כרית לשינה על הצד. בזכות ההרים שבצידי הכרית, כשתשכבו על הצד, הכרית תתמוך במנח עמוד שדרה תקין. הראש שלכם יישאר ישר עם קו הגב והצוואר שלכם. הבליטות הגבוהות מבטיחות שהראש שלכם ייתמך ולא יהיה לכם עומס, לא על הצוואר ולא על הכתף.

כדי ללמוד עוד על כרית הDeep Sleep תוכלו לבקר בדף המוצרים כאן. יש לכם 30 לילות ניסיון ללא סיכון. לא אהבתם? החזר כספי מובטח. שיהיה לכם לילה טוב וחלומות מתוקים!

התוכן באתר זה אינו מהווה חוות דעת מקצועית, המלצה, תחליף להתייעצות עם מומחה או קבלת ייעוץ רפואי

למאמרים נוספים

6 תרגילים לשחרור גב תחתון

 פורסם ב-28/11/21 ע"י סיוון אלחרר

איך הכי כדאי לכם לישון, ולמה?

 פורסם ב-28/11/21 ע"י סיוון אלחרר