30 ימי ניסיון ושנתיים אחריות

30 ימי ניסיון

לקוח יקר, במידה וברצונך לבצע החזר בטווח ה-30 ימים מיום קבלת החבילה יש לפנות לשירות הלקוחות שלנו כדי לפתוח בקשת החזר.

לאחר מכן תתבקש למלא טופס ביטול עם תמונות המוצרים וסיבת ההחזר (זה עוזר לנו ללמוד את הלקוחות שלנו טוב יותר).

לאחר שהחבילה מתקבלת אצלנו באופן תקין ושלם אנחנו נותנים זיכוי לאמצעי התשלום בו ביצעת את העסקה ע״ס 95% מסכום העסקה הכולל בהתאם לחוק הגנת הצרכן. בנוסף לכך יגבו עוד 3% עמלת סליקת אשראי למשלמים באשראי וביט.

עלויות משלוח המוצרים למרכז המשלוחים של האתר יחולו על הרוכש. החזר אינו כולל דמי משלוח.

שנתיים אחריות

אנו גאים להציע אחריות לשנתיים על המוצרים שלנו מכיוון שהם עומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר בשוק.

נא לשמור עותק של אישור ההזמנה שלך וחשבונית מס קבלה כהוכחה לקנייה. תצטרכו אותם כדי לפתוח בפנייה.

בלעדיהם, אנו שומרים לעצמנו את הזכות לדחות כל טענה במסגרת אחריות זו. כמו כן, שימו לב שהאחריות היא לטובת הרוכש המקורי בלבד. היא אינה ניתנת להעברה במכירה חוזרת.

מה האחריות מכסה?

אחריות זו מכסה כל נזק מהותי למוצרים שנגרם בשימוש נכון. המוצרים צריכים לשמור על צורתם הטבעית במסגרת הזמן של האחריות. המשמעות היא שאנו מכסים כל קווי מתאר או טביעות גוף חמורות המוטבעות על המוצרים.

מה האחריות לא מכסה?

העדפת נוחות.
שימוש חריג.
התעללות פיזית או נזק למוצר.
כוויות, חתכים, קרעים, נזקי נוזלים או כתמים.
עובש, לכלוך, כתמים או ריחות הנובעים מטיפול לקוי במוצרים.
כל טענה שתוגש שלא לטובת הרוכש המקורי.
כל מוצר (בין אם מיוצר על ידי ספינאלי ובין אם לא) הנמכר על ידי משווק שאינו ספינאלי.

מתי מסתיימת האחריות?

האחריות מסתיימת לאחר שנתיים מתאריך המסירה של החבילה שלך מספינאלי.

כדי לממש אחריות זו, אנא שלחו:

1. תיאור קצר בכתב ותמונה של הבעיה או המצב שלדעתך מהווה פגם.
2. הוכחת קנייה (כגון מספר ההזמנה שלך, תצלום אישור הזמנה או חשבונית מס קבלה) אלינו בכתובת hi@spinaly.co.il.

לפי שיקול דעתנו הבלעדי, אנו שומרים לעצמנו את הזכות לדרוש תמונות. כמו כן מידע נוסף לפני קבלת טענה מסוימת במסגרת אחריות זו.

מה אנחנו עושים כשאנחנו מקבלים את כל זה ממך?

אנחנו נבדוק כל ראיה שנקבל על מימוש האחריות.
כאשר קיבלנו את הראיות הדרושות לנו, נחליט אם האחריות מכסה את פנייתך או לא.
אם קבענו כי האחריות מכסה את פנייתך, נשלח אליך מוצר חדשה בחזרה.

מה אם אני רוצה החזר?

אחריות זו אינה מעניקה לך את הזכות לקבל החזר. האחריות מכסה רק החלפות, תיקונים ושדרוגים עבור מימוש אחריות.

ספינאלי בע״מ
ח.פ 516645835
hi@spinaly.co.il
וואטסאפ 055-720-2762

לצפייה במוצרים