איך מכשיר אחד עזר למעל 8,000 ישראלים להשתחרר מצוואר תפוס?

הוא אחד האזורים המועדים ביותר להיתפסות בגופנו ולנשיאת לחץ, בעיקר בעידן המודרני, שגורם לנו להיות מרותקים שעות רבות למסכים כמעט ללא תזוזה – הצוואר שלנו.צוואר תפוס ״יתקוף״ כ-70% מהאוכלוסייה לפחות פעם אחת בחייהם, וזה יכול לכאוב, מאוד… לרוב הסיבה פשוטה, והצוואר התפוס ישתחרר במהירות, אבל בהחלט אפשר לעזור לו. אז איך לשחרר צוואר תפוס במהירות?

הצוואר מורכב משבע חוליות, שתפקידן לחבר בין הגולגולת אל פלג הגוף העליון.בין החוליות הצוואריות נמצאים הדיסקים הצוואריים, שתפקידם לספוג זעזועים, כמו גם לחץ שמופעל עליהם בשגרת היומיום. העצמות, הרצועות ושרירי הצוואר תומכים בראש ומאפשרים תנועה.

כל חריגה, דלקת או פציעה עלולות לגרום לצוואר תפוס. אנשים רבים חווים כאב צוואר או צוואר תפוס מדי פעם, במקרים רבים הסיבה היא יציבה לא נכונה, תנוחה לא טובה בעת שינה או עומס יתר.

אישה חווה כאבי צוואר כאבים בצוואר וצוואר תפוס

לפעמים, צוואר תפוס נגרם בעקבות פגיעה מנפילה, בזמן פעילות ספורטיבית או בעקבות צליפת שוט, ולעיתים עומס רגשי הוא הסיבה להיתפסות. התסמינים המרכזיים לצוואר תפוס הם כאב וצריבה באחד מצדי הצוואר, קושי בהפניית הראש לצד, ולעיתים יתלוו לכאב הצוואר גם כאבי ראש, כאבי כתפיים וכאבים בידיים. לרוב מדובר במצב שאינו בעייתי והכאבים יכולים לחלוף בתוך כמה ימים, אבל חשוב לשים לב שכאבים בצוואר וצוואר תפוס יכולים גם להצביע על פגיעה חמורה או מחלה הדורשות טיפול רפואי. 

אישה חווה כאבי צוואר כאבים בצוואר וצוואר תפוס

תסמיני התופעה

עוצמת הכאב – נעה מכאב עמום ותחושת צוואר תפוס, לכאבים חדים וחזקים.

 התגברות הכאב במנח סטטי – דוגמת שכיבה על הספה, נהיגה או ישיבה ממושכת ורציפה מול המחשב.

כאב המקרין לאזורים אחרים – כמו הכתפיים, השכמות והראש. טווח תנועה צווארי מוגבל.נוקשות יתרה של שרירי הצוואר.

גבר חווה כאבי צוואר כאבים בצוואר וצוואר תפוס

התופעה הבעייתית והנפוצה ביותר - שימוש יתר בטלפון הנייד

בביצוע פעולות שגרתיות בטלפון הנייד, מופעלים עומסי מתיחה גדולים על שרירי הצוואר, המתבטאים עם הזמן בכאבים בצוואר. סיבה נוספת היא מנח שגוי של החזקת הטלפון, בין האוזן לכתף תוך הרמת הכתף, אשר מאמֵּץ את שרירי הצוואר, ועלול לכווצם ולגרום לכאב. עם הלחץ הנפשי המלווה חלק גדול מאיתנו בחיי היומיום בישראל ושימוש מופרז במכשירים הניידים, נהיגה ומחשבים - איך משחררים צוואר תפוס?

איך מכשיר אחד עזר ליותר מ8,000 ישראלים להשתחרר מכאבי צוואר?

מנוחות הבית, בטיפול שאורכו 10 דקות, עשרות אלפי ישראלים הצליחו לטפל בכאבי הצוואר שלהם בעזרת מכשיר ה™Neck Calm.

המכשיר, שצורתו המקוערת והמבנה העמיד שלו, מאפשרים להחזיר את הצוואר חזרה לצורת הS הטבעית שלו, ואלו מאפשרים זרימת דם בחופשיות באזור הצוואר, הראש, הכתפיים והשכמות.

בנוסף, הוא מסייע להקלה על כאב ראש, מיגרנות ולחץ. זרימת הדם עשיר בחמצן מוגברת לראש משרה תחושת רוגע ושלווה. ואפשר להשתמש בו בכל מקום ובכל זמן שתרצו.

גלית מנתניה משתמשת במכשיר ה™Neck Calm כבר חודשיים,
והיא מספרת:

"האמת שבהתחלה לא הייתי בטוחה. הזמנתי, החלטתי לנסות. ואני חייבת לומר לכם - וואו! בשנייה שנשכבתי על זה הרגשתי איך כל השנים של הלחץ והעומס פשוט משתחררים. אני משתמשת בזה כבר חודשיים כל יום אחרי העבודה וזה מאוד מאוד מרגיע אותי. אני לוקחת את זה איתי לכל מקום וחופרת על זה לכל מי שאני מכירה!״

מכשיר להקלה על כאבי צוואר כאבים בצוואר ושחרור צוואר תפוס Neck Calm של ספינאלי Spinaly

הכרית מגיעה עם התחייבות ל-30 ימי ניסיון ללא סיכון. כך שאם לא הרגשתם הקלה בכאבים - אתם מקבלים את הכסף שלכם בחזרה, בלי שאלות מיותרות!

כדי ללמוד עוד על מכשיר ה™Neck Calm, עברו לדף המוצר:

התוכן באתר זה אינו מהווה חוות דעת מקצועית, המלצה, תחליף להתייעצות עם מומחה או קבלת ייעוץ רפואי

למאמרים נוספים

6 תרגילים לשחרור גב תחתון

 פורסם ב-28/11/21 ע"י סיוון אלחרר

איך הכי כדאי לכם לישון, ולמה?

 פורסם ב-28/11/21 ע"י סיוון אלחרר