10 דרכי טיפול לכאבים בצוואר שפשוט לא עוברים

סובלים מכאבים בצוואר שפשוט לא עוברים? כאבים בצוואר הם בעיה נפוצה המשפיעה על אנשים בכל הגילאים ויכולה להיגרם ממגוון גורמים, כולל יציבה לקויה, מתיחת שרירים ופציעה. בבלוג הבא נדון ב-10 דרכים יעילות להקלה על כאבים בצוואר כדי שתחזרו להרגיש במיטבכם.

אישה חווה כאבי צוואר כאבים בצוואר וצוואר תפוס

שפרו את היציבה שלכם
יציבה לקויה היא אחת הסיבות השכיחות ביותר לכאבים בצוואר. על ידי שמירה על יציבה טובה, אתם יכולים להפחית את העומס על שרירי הצוואר שלכם ולמנוע כאבים עתידיים. כאשר יושבים או עומדים, הקפידו לשמור על הכתפיים לאחור, הסנטר אסוף ועמוד השדרה ישר.

מתחו את שרירי הצוואר שלכם
מתיחות הן דרך יעילה להקל על המתח בשרירי הצוואר ולהפחית את הכאב. כמה מתיחות צוואר יעילות כוללות הטיה איטית של הראש מצד לצד, גלגול עדין של הצוואר בתנועה סיבובית, והנחת היד על הראש כדי למשוך בעדינות את האוזן לכיוון הכתף.

השתמשו בטיפול בחום
החלת חום על הצוואר שלכם תעזור להפחית כאב ולקדם ריפוי. נסו להשתמש בכרית חימום או בבקבוק מים חמים כדי להפעיל חום על שרירי הצוואר שלכם במשך 15-20 דקות בכל פעם. לחלופין, אמבטיה או מקלחת חמה יכולה גם לעזור להקל על כאבים בצוואר.

השתמשו בטיפול בקור
טיפול בקור יכול גם לעזור להפחית כאב ודלקת בצוואר שלכם. עטפו חבילת קרח או ירקות קפואים במגבת והניחו על הצוואר למשך 15-20 דקות בכל פעם. הקפידו להימנע מהנחת קרח ישירות על העור שלכם, מכיוון שהדבר עלול לגרום לנזק (וזה גם מרגיש לא נעים).

מתיחת הגב לאישה חווה כאבי צוואר כאבים בצוואר וצוואר תפוס

שקלו טיפול בעיסוי
טיפול בעיסוי יכול לעזור להקל על כאבים בצוואר על ידי קידום זרימת הדם לאזור הפגוע והפחתת מתח השרירים. מטפל בעיסוי מורשה יכול לספק עיסוי רקמות עמוק או טכניקות אחרות כדי לעזור להפחית כאב ולשפר את הניידות.

נסו דיקור סיני
דיקור סיני הוא טיפול אלטרנטיבי הכולל החדרת מחטים קטנות לנקודות ספציפיות בגוף. אנשים רבים מגלים שדיקור סיני מסייע בהקלה על כאבים בצוואר על ידי גירוי זרימת הדם והפחתת הדלקתיות.

הפעילו את שרירי הצוואר שלכם
חיזוק שרירי הצוואר שלכם יכול לעזור להפחית את הסיכון לכאבים בצוואר עתידיים. כמה תרגילים יעילים כוללים לחיצה עדינה של היד על המצח והתנגדות ללחץ עם שרירי הצוואר, והנחת היד על החלק האחורי של הראש ודחיפה לאחור תוך שימוש בשרירי הצוואר כדי להתנגד.

בקרו אצל כירופרקט
טיפול כירופרקטי כרוך בהתאמה ידנית של עמוד השדרה כדי לעזור להקל על הכאב ולשפר את הבריאות הכללית. כירופרקט יכול לעבוד איתכם כדי לפתח תוכנית טיפול שתענה על הצרכים והמטרות הספציפיות שלכם.

השתמשו בציוד ארגונומי
שימוש בציוד ארגונומי בעבודה או בבית יכול לעזור להפחית את העומס על שרירי הצוואר ולמנוע כאבים עתידיים. שקלו להשתמש בכיסא תומך עם גובה מתכוונן ומשענות ידיים, וודאו שצג המחשב שלכם בגובה העיניים.

טיפול בצוואר באמצעות טכניקת מתיחה צווארית לאישה החווה כאבי צוואר כאבים בצוואר וצוואר תפוס

ואחרון חביב, שימוש במכשיר צוואר אורתופדי Neck Calm של ספינאלי להקלת כאבי צוואר ב3 דקות מהבית באמצעות טכניקת מתיחה צווארית ועיסוי רקמות עמוק.

איך משתמשים? 3 שלבים פשוטים:
1. שוכבים: שימו על הרצפה והשכיבו עליו את הצוואר.
2. מטפלים: נשמו והירגעו. המכשיר ימתח את הצוואר שלכם.
3. משחררים: הזיזו את הראש לעיסוי הצוואר עם נק׳ דיקור.

דמיינו את המכשיר כמו מטפל שמותח לכם את הצוואר למנח הנכון שלו. תוך כדי הוא לוחץ לכם בנקודות הכואבות, כמו שתקבלו טיפול מכירופרקט ומעסה במקביל, מהבית!

ל™Neck Calm יש 2 צדדי מתיחה. הצד הקמור מעניק יותר תמיכה לראש בעת המתיחה. כובד המתיחה נמוך יותר בזווית הזו. זה הצד המומלץ לאנשים הסובלים מצוואר נוקשה מאוד.

הצד הקעור מעניק את המתיחה באופן עצים יותר, לאנשים בעלי טווח תנועה רחב וגמישות בצוואר.

מכשיר להקלה על כאבי צוואר כאבים בצוואר ושחרור צוואר תפוס Neck Calm של ספינאלי Spinaly

אתם נשכבים על המכשיר כאשר קשת הצוואר ממוקמת מעל המכשיר. לכל אחד מבנה צוואר שונה. עליכם להניח את המכשיר מתחת לצוואר כך שירגיש לכם נוח. אתם עוצמים עיניים ונרגעים כך ל3 דקות. אני ממליץ לטפל איתו בין פעם לשלוש פעמים ביום.

למזמינים היום, המכשיר שלכם ל-30 ימי ניסיון ו2 שנות אחריות.

מכשיר להקלה על כאבי צוואר כאבים בצוואר ושחרור צוואר תפוס Neck Calm של ספינאלי Spinaly

לסיכום, כאבים בצוואר יכולים להיות מצב מתסכל ומתיש. עם זאת, ישנן דרכים יעילות רבות להקלה על כאבים בצוואר ולקדם ריפוי, כולל שיפור היציבה, מתיחות, שימוש בטיפול בחום וקור, טיפול בעיסוי, דיקור, תרופות נגד כאבים, פעילות גופנית, טיפול כירופרקטי ושימוש בציוד ארגונומי. על ידי שילוב אסטרטגיות אלו בשגרת היומיום שלכם, אתם יכולים להפחית את כאבי הצוואר ולשפר את הבריאות והרווחה הכללית שלכם.

התוכן באתר זה אינו מהווה חוות דעת מקצועית, המלצה, תחליף להתייעצות עם מומחה או קבלת ייעוץ רפואי

למאמרים נוספים

6 תרגילים לשחרור גב תחתון

 פורסם ב-28/11/21 ע"י סיוון אלחרר

איך הכי כדאי לכם לישון, ולמה?

 פורסם ב-28/11/21 ע"י סיוון אלחרר