בכיף ויצירתיות: איך לשחרר צוואר תפוס?

מרגישים כמו בול עץ עם צוואר תפוס שפשוט לא משתחרר? נמאס לכם לסובב את כל הגוף שלכם כדי להסתכל על מישהו כשהוא מדבר איתכם? אל תדאגו! כי יש לי כמה דרכים מהנות ויצירתיות איך לשחרר צוואר תפוס ולגרום לכם להרגיש שוב כמו עצמכם.

ראשית, בואו ניכנס לכמה מתיחות שתוכלו לעשות ישירות מהבית שלכם. הראשון נקרא "הכנסת הסנטר". כדי לבצע את המתיחה הזו, שבו זקוף והביאו את הסנטר לאט לכיוון החזה עד שתרגישו מתיחה בעורף. החזיקו למשך 10-15 שניות ושחררו. חזרו על מתיחה זו מספר פעמים במהלך היום, ותתחילו להרגיש את המתח בצוואר שלכם לאט לאט נעלם.

אישה חווה כאבי צוואר כאבים בצוואר וצוואר תפוס

עכשיו, בואו נדבר על כמה דרכים יצירתיות ומהנות לשחרר צוואר תפוס. ניסיתם פעם כדור עיסוי? הכדורים הקטנים האלה יכולים לעשות פלאים על שרירים תפוסים, והם קלים לשימוש. כל מה שעליכם לעשות הוא להניח את הכדור על הקיר או על הרצפה ולהישען אליו עם הצוואר. הזיזו את הראש כדי למצוא את האזורים הכי הדוקים והכואבים, והחזיקו את הכדור שם כמה שניות לפני שתשחררו. חזרו על התהליך מספר פעמים ותתחילו להרגיש את השרירים שלכם נרגעים.

אם אתם מחפשים דרך פחות שגרתית ויש לכם מצב רוח לצחוק, נסו לעשות כמה תרגילי פנים כדי לשחרר צוואר תפוס. הוציאו את הלשון החוצה כמה שיותר והחזיקו אותה שם כמה שניות לפני שתשחררו. אתם יכול גם לעשות פרצופים מצחיקים כמו כיווץ האף או הרמת גבות כדי לאמן את השרירים בצוואר ובפנים.

תרגיל מתיחת צד לאישה החווה כאב גב אמצעי כאבי גב תחתון וגב תחתון תפוס

ואחרון חביב, שימוש במכשיר צוואר אורתופדי Neck Calm של ספינאלי להקלת כאבי צוואר ב3 דקות מהבית באמצעות טכניקת מתיחה צווארית ועיסוי רקמות עמוק.

איך משתמשים? 3 שלבים פשוטים:
1. שוכבים: שימו על הרצפה והשכיבו עליו את הצוואר.
2. מטפלים: נשמו והירגעו. המכשיר ימתח את הצוואר שלכם.
3. משחררים: הזיזו את הראש לעיסוי הצוואר עם נק׳ דיקור.

דמיינו את המכשיר כמו מטפל שמותח לכם את הצוואר למנח הנכון שלו. תוך כדי הוא לוחץ לכם בנקודות הכואבות, כמו שתקבלו טיפול מכירופרקט ומעסה במקביל, מהבית!

ל™Neck Calm יש 2 צדדי מתיחה. הצד הקמור מעניק יותר תמיכה לראש בעת המתיחה. כובד המתיחה נמוך יותר בזווית הזו. זה הצד המומלץ לאנשים הסובלים מצוואר נוקשה מאוד.

הצד הקעור מעניק את המתיחה באופן עצים יותר, לאנשים בעלי טווח תנועה רחב וגמישות בצוואר.

מכשיר להקלה על כאבי צוואר כאבים בצוואר ושחרור צוואר תפוס Neck Calm של ספינאלי Spinaly

אתם נשכבים על המכשיר כאשר קשת הצוואר ממוקמת מעל המכשיר. לכל אחד מבנה צוואר שונה. עליכם להניח את המכשיר מתחת לצוואר כך שירגיש לכם נוח. אתם עוצמים עיניים ונרגעים כך ל3 דקות. אני ממליץ לטפל איתו בין פעם לשלוש פעמים ביום.

למזמינים היום, המכשיר שלכם ל-30 ימי ניסיון ו2 שנות אחריות.

מכשיר להקלה על כאבי צוואר כאבים בצוואר ושחרור צוואר תפוס Neck Calm של ספינאלי Spinaly

לסיכום, ללמוד איך לשחרר צוואר תפוס יכול להיות קל ואפילו כיף. ממתיחות לכדורי עיסוי ועד לתרגילי פנים, יש הרבה דרכים יצירתיות לשחרר צוואר תפוס. אז, בפעם הבאה שאתה מרגישים בול עץ עם צוואר תפוס, נסו כמה מהשיטות הרשומות כאן וחזרו להרגיש יותר בני אדם ופחות בולי עץ. הכל עניין של טיפול והקשבה לגוף שלכם ואפשר לעשות קצת כיף בדרך.

התוכן באתר זה אינו מהווה חוות דעת מקצועית, המלצה, תחליף להתייעצות עם מומחה או קבלת ייעוץ רפואי

למאמרים נוספים

6 תרגילים לשחרור גב תחתון

 פורסם ב-28/11/21 ע"י סיוון אלחרר

איך הכי כדאי לכם לישון, ולמה?

 פורסם ב-28/11/21 ע"י סיוון אלחרר